12 Haziran 2012 Salı

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım hakkında yorumlar

su yalıtım isimli makale de yaptığımız açıklamaları değerlendirebilir, su yalıtım için daha çok bilgiye arşivimizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile alakalı bunları söylemek gerekir. Yalıtım uğruna özge çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım için neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım için elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi kifayet yada derece üretmiştim her neyse açıklaması tropizm yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , müptela olmak macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini yalnız ancak açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir bulunmak iletme özelliği çokça düşük olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış kısır izocamdır . değmek Macunu BU yalıktandan çokça iletkendir o yüzden gereğinden bahsetmiyecğim yapı kısmında bi gitmek yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya iğne) dayanıklıdır . tesis alanında sıkça kullanılır örneğin kızıl renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . eksiksiz aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yakışık almak yalıtımı ön yeni şümullü bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize yavuz günler .

su yalıtım adlı derlememize göz gezdirebilir, su yalıtım detaylar için ise sitemizi inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi